onsdag 1. august 2012

KOMMENTER ET "♥" SÅ SVARER JEG PÅ DETTE ♥ I chatten. (De jeg gidder)

KOMMENTER ET "♥" SÅ SVARER JEG PÅ DETTE ♥ I chatten. (De jeg gidder)

Ville jeg datet deg?
[] Ja ✔
[] Nei ✘
[] Kanskje
[] Vet ikke
[] Ingen kommentar..

Rate:
[] 1O%
[] 2O%
[] 30%
[] 4O%
[] 5O%
[] 6O%
[] 7O%
[] 8O%
[] 9O%
[] 100%
Jeg liker når du:
[] Smiler
[] Danser
[] Ler
[] Personlighet
[] Alt
[] Vet ikke

Hvis du kysset meg :
[] Bitt av deg leppen
[] Klint med deg ♥
[] Det kommer nok ikke til å skje
[] Ledd av deg
[] Begynt og se på deg og tenke "Skal eg kysse han/hun"
[] Slappet deg :P
[] Skreket og vasket munnen min
[] Vet ikke ♥

Hvis vi holdt hender :
[] Lukket mine fingre med dine
[] Stått der og tenkt "Hva faen gjør du?"
[] Let You Hold
[] Sluppet med en gang .
[] Vet ikke
Hvis du klemte meg:
[] Dratt deg intil meg mer
[] Dyttet deg
[] Blitt sjokket
[] Det er greit bare klem meg :)
[] Klemt tilbake

Du kunne blitt /du er min :
[] Kjæreste ♥
[] Venn ♥
[] Bestevenn ♥
[] Bror/Søster
[] Vet ikke
[] Fuckbuddy xP
[] Good venn
Du burde :
[] Snakke med meg på chatt!
[] Textet Meg
[] Bli bedre kjent med meg!
[] Ringe

Fordi jeg kjeder meg..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar